PWZ: Druki, wnioski Wykonywanie zawodu pielęgniarki i położnej - rejestr
Zgodnie z art. 46 ustawy o zawodach pielęgniarki i położnej, pielęgniarka i położna wpisana do rejestru obowiązana jest do niezwłocznego zawiadomienia właściwej Okręgowej Rady Pielęgniarek i Położnych o wszelkich zmianach danych, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich powstania.
Informacja w sprawie przesyłania zdjęcia do PWZ wydanych po 11.07.2022
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Radomiu przypomina o przesyłaniu zdjęć do Prawa Wykonywania Zawodu wydanego po 11.07.2022 roku.
W tym celu niezbędne jest wgranie zdjęcia za pośrednictwem strony: https://zdjecia.nipip.pl/ .
Prawo Wykonywania Zawodu jest wydawane w formie spersonalizowanej dwustronnej karty identyfikacyjnej. Prosimy o przygotowanie zdjęć spełniających warunki zgodne z zasadami określonymi w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych i przesłanie ich w wersji elektronicznej.
Zdjęcie powinno być aktualne – nie starsze niż 6 miesięcy
Rozdzielczość: minimum 492×633 piksele
Rozmiar: do 2.5 MB
Rozszerzenie: .jpg, .jpeg, .png
Proporcje: odpowiadające fotografii o wymiarach 35 x 45 mm (szerokość x wysokość)
Kompozycja: twarz skierowania w stronę obiektywu, białe tło.
Prosimy o zwrócenie uwagi na szczegółowe wymogi jakie mają spełniać zdjęcia klikając w link: https://www.gov.pl/web/gov/zdjecie-do-dowodu-lub-paszportu
Zdjęcia niespełniające wymogów będą odrzucone przez skaner Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych (PWPW)
Przykład prawidłowego zdjęcia link:
………………………………………………………………………………………….
- Procedura Stwierdzenia Prawa Wykonywania Zawodu po raz pierwszy
Wymagane dokumenty:
- WNIOSEK O STWIERDZENIE PRAWA WYKONYWANIA ZAWODU PIELĘGNIARKI/POŁOŻNEJ Pobierz pdf
- kserokopia dyplomu ukończenia wyższej szkoły medycznej oraz kopia suplementu (oryginał do wglądu)
- zdjęcie o wymiarze 35 x 45 mm ( również w wersji elektronicznej )
- zaświadczenie od lekarza medycyny pracy lub lekarza uprawnionego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zawodu pielęgniarki/położnej
Wzór zaświadczenia lekarskiego - Pobierz pdf - dowód osobisty (oryginał do wglądu)
Komplet dokumentów składamy osobiście w biurze OIPiP w Radomiu.
…………………………………………………………………………….
- Procedura przyznanie PWZ ( dotyczy cudzoziemców )
WNIOSEK O PRZYZNANIE PRAWA WYKONYWANIA ZAWODU PIELĘGNIARKI/PIELĘGNIARZA/POŁOŻNEJ/POŁOŻNEGO, ALBO OGRANICZONEGO PRAWA WYKONYWANIA ZAWODU PIELĘGNIARKI/PIELĘGNIARZA/POŁOŻNEJ/POŁOŻNEGO *, OSOBIE NIE BĘDĄCEJ OBYWATELEM PAŃSTWA CZŁONKOWSKIEGO UNII EUROPEJSKIEJ ORAZ WPIS DO OKRĘGOWEGO PIELĘGNIAREK/POŁOŻNYCH PROWADZONEGO PRZEZ ORPiP W RADOMIU
……………………………………………………………………………….
III. Procedura wpisu do rejestru OIPiP w Radomiu po wykreśleniu
z innej OIPiP
Wymagane dokumenty:
- WNIOSEK O WPIS DO REJESTRU
dotyczy osób wykreślonych z rejestru przed 01.04.2025 Pobierz pdf - oryginał prawa wykonywania zawodu – z wpisem o skreśleniu z rejestru poprzedniej izby
dotyczy zaświadczeń PWZ wydanych przed 11.07.2022 - oryginał uchwały o wykreśleniu z poprzedniej izby,
- arkusz aktualizacyjny :
- Arkusz aktualizacyjny A ( dane osobowe , adres zameldowania) Pobierz pdf
- Arkusz aktualizacyjny B ( dane o wykształceniu ) Pobierz pdf
- Akusz aktualizacyjny E ( dane o zatrudnieniu ) Pobierz pdf
- Arkusz aktualizacyjny G ( dane kontaktowe ) Pobierz pdf
- dowód osobisty (oryginał do wglądu)
Komplet dokumentów składamy osobiście w biurze OIPiP w Radomiu.
…………………………………………………………………………………….
-
- Procedura wykreślenia z rejestru OIPiP w Radomiu:
Wymagane dokumenty:
- WNIOSEK O WYKREŚLENIE I WPIS DO REJESTRU Pobierz plik
- oryginał prawa wykonywania zawodu
dotyczy zaświadczeń PWZ wydanych przed 11.07.2022 - Arkusz aktualizacyjny :
- Arkusz aktualizacyjny A ( dane osobowe , adres zameldowania )Pobierz pdf
- Arkusz aktualizacyjny E ( dane o zatrudnieniu ) Pobierz pdf
Komplet dokumentów można dostarczyć osobiście lub listem poleconym
Po dokonaniu procedury wykreślenia z rejestru oryginał prawa wykonywania
zawodu odesłany zostanie na wskazany we wniosku adres listem poleconym.
……………………………………………………………………………………..
V. Katalog arkuszy aktualizacyjnych do pobrania:
1. Arkusz aktualizacyjny A ( dane osobowe , adres zameldowania ) Pobierz pdf
2. Arkusz aktualizacyjny B ( dane o wykształceniu ) Pobierz pdf
3. Arkusz aktualizacyjny C ( dane o stażu podyplomowym ) Pobierz pdf
4. Arkusz aktualizacyjny D ( dane zawodowe wydane w innym kraju ) Pobierz pdf
5. Arkusz aktualizacyjny E ( dane o zatrudnieniu ) Pobierz pdf
6. Arkusz aktualizacyjny F ( dane o kształceniu podyplomowym ) Pobierz pdf
7. Arkusz aktualizacyjny G ( dane kontaktowe ) Pobierz pdf
8. Potwierdzenie odbioru zaświadczeń PWZ, Uchwały, Pobierz pdf
……………………………………………………………………………………..
VI. Pobranie Wniosku o Wydanie Nowego Prawa Wykonywania Zawodu Pielęgniarki/Położnej Pobierz pdf
…………………………………………………………………………………………………..
VII. Procedura zaprzestaniu wykonywania zawodu
Wymagane dokumenty:
Do zaprzestania wykonywania zawodu należy złożyć następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o zaprzestaniu PWZ Pobierz pdf
2. Oryginał Prawa Wykonywania Zawodu
3. Arkusze aktualizacyjne :
- Arkusz aktualizacyjny A ( dane osobowe , adres zameldowania ) Pobierz pdf
- Arkusz aktualizacyjny E ( dane o zatrudnieniu ) Pobierz pdf
- Arkusz aktualizacyjny G ( dane kontaktowe ) Pobierz pdf
Dokumenty należny złożyć osobiście.
……………………………………………………………………………….
VIII. Oświadczenie o zamiarze podjęcia wykonywania zawodu Pobierz pdf
………………………………………………………………………………….
IX. Zrzeczenie się Prawa Wykonywania Zawodu Pobierz pdf
……………………………………………………………………………………………….
X. Wniosek o wydanie zaświadczenia w celu uznania kwalifikacji Pobierz pdf
…………………………………………………………………………………………………………
XI. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez okręgową izbę pielęgniarek
i położnych oraz naczelną izbę pielęgniarek i położnych. Pobierz pdf
…………………………………………………………………………………….
XII. Szczegółowe określenie celów i sposobu przetwarzania danych
osobowych w crpip funkcje i obowiązki związane z Centralnym Rejestrem
pielęgniarek i położnych (crpip). Pobierz pdf
…………………………………………………………………………………….
Kontakt z działem PWZ:
- specjalista ds. rejestru tel. +48 48 366-94-79 tel. kom. 732-639-006
mail: rejestr@orpip.radom.pl
poniedziałek | 8.30 - 15.30 |
wtorek | 8.30 - 15.30 |
środa | 8.00 - 15.00 |
czwartek | 8.00 - 15.00 |
piątek | 7.30 - 14.30 |